جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

آرايشگاه مناسب براي داماد

۱۹۱ بازديد

انتخاب يك آرايشگاه مناسب براي داماد در روز عروسي يكي از مواردي است كه ممكن است به آن توجه زيادي نشود. اما بايد بدانيد كه در اين روز باشكوه داماد در كنار عروس بايد از زيبايي و آراستگي برخوردار باشد.

آرايشگاه داماد, آرايش داماد

زيبايي داماد در كنار عروس

به دنبال يك آرايشگاه مردانه و يا آرايشگر مردانه حرفه اي و خوب باشيد تا وقتي در كنار عروس در تالار قرار مي گيريد زيبايي داماد و عروس به چشم آيد. در گذشته مردان در روز عروسي شان به آرايشگاه نزديك محل سكونتشان مي رفتند و موهايشان را كوتاه و مرتب كرده و صورتشان را نيز اصلاح مي كردند و اين تمام آرايش و زيبايي داماد در روز عروسي و مراسم عروسي اش بود. اما در اين چند سال اخير بسياري از آرايشگاه ها از جديدترين اصول و متدهاي آرايشي و مدل هاي متنوع در آرايش و اصلاح مو تبعيت مي كنند و جهت مراسم عروسي سبك هاي ويژه اي جهت آراستن و پيرايش داماد به كار مي برند. در ادامه با ما باشيد تا با اين خدمات و متدها آشنا شويد تا در روز عروسي تان به آنها عمل نماييد.

1- مشورت با ديگران و انتخاب آرايشگاه مناسب

با دوستان و اقوامتان كه به تازگي ازدواج كرده اند مشورت كنيد و در خصوص آرايشگاهي كه آنها در روز عروسي شان رفتنه اند و مسائل حاشيه اي جويا شويد. اگر آنها از آرايشگر خود راضي بودند مي توانيد به عنوان يكي از انتخاب هاي شما اين آرايشگاه باشد. همچنين در صورتي كه در مجلس عروسي حاضر بوديد و از مدل مو و آراستگي يك داماد راضي بوديد مي توانيد با او صحبت كرده و از آرايشگاهي كه او جهت مراسم عروسي اش انتخاب كرده سوال كنيد . بد نيست بعد از اولين انتخاب بهتر است يك بار پيش او رفته و سبك و مدل مد نظرتان را پيش او امتحان كنيد.

2. جستجو در فضاي مجازي

امروزه اكثر آرايشگاه هاي مردانه در اينترنت يك سايت اينترنتي دارند. شما با جستجو و مشاهده سايت آنها مي توانيد با نحوه خدمات آنها و يا برخي از نمونه كارهاي آنها آشنا شويد. يكي ديگر از استفاده هاي فضاي مجازي استفاده از فروم هاي گفتگو است. شما مي توانيد با پرسش و پاسخ در اين فضاها با افراد مختلف صحبت كردن از تجربيات آنها استفاده كنيد.

3.به آرايشگاه انتخاب شده تان برويد

بعد از انتخاب آرايشگاه هاي مد نظر به سراق آنها رفته و از نزديك كيفيت كار آنجا، نحوه برخورد با ارباب رجوع، چگونگي استفاده از وسايل از نظر بهداشت، بهداشت عمومي آرايشگاه و … . گول سرشناسي آرايشگاه را نخوريد. ممكن است شما با مراجعه به آرايشگاه از نحوه برخورد و يا كيفيت آرايشگاه مد نظر خوشتان نيايد. پس حتما قبل از روز عروسي تان يك بار به آنجا رفته و موهاي خود را به آرايشگر مد نظر بسپاريد.

4. احساس رضايت از آرايشگاه

برخورد محترمانه يكي از مهمترين معيارهاي يك آرايشگاه خوب است و شما همواره از انتخاب اين آرايشگه راضي هستيد. از سوي ديگر مدير آرايشگاه مي بايست سالن آرايشگاه را بسيار تميز و با طراوت نگه دارد. شما بايد به تمام موارد در آرايشگاه توجه كنيد. به تميزي و پاكيزگي ديوارها، سرويس هاي بهداشتي، ميز كار آرايشگاه، سرشورها و … دقت كنيد . در صورتي كه سالن مورد نظر به اين نكات ابتدايي توجه نداشت از انتخاب آن خودداري كنيد و به دنبال آرايشگاه مناسبي ديگر بگيرديد.

5. انتخاب آرايشگر در سالن آرايشي

بعد از اينكه از انتخاب آرايشگاه مناسب به نتيجه رسيديد وقت آن رسيد كه آرايشگر ايده آل خود را انتخاب كنيد. ضمن توجه به مهارت آرايشگر و نحوه كار او، برخورد و اخلاق او را نيز مد نظر قرار دهيد. شما بايد از كل كار آرايشگرتان راضي باشيد. از نحوه اصلاح و آرايش صورت، نحوه كوتاهي مو و نوع ظاهري كه در پايان براي شما در نظر گرفته بايد رضايت كامل داشته باشيد. اگر فكر ميكنيد اين آرايشگر مورد نظرتان را پيدا كرده ايد وقت ان است كه با وي صحبت هاي لازم را انجام دهيد.

مدل آرايش داماد, انتخاب آرايشگاه داماد

6. مشاهده آلبوم كارهاي آرايشگر

امروزه در بعضي از آرايشگاه ها آلبوم كارهاي خود را گردآوري كرده و در اختيار مخاتبان قرار مي دهند. چنانچه آرايشگاه انتخابي شما چنين آلبوم داشت مي توانيد نمونه كارهاي او و دامادهايي كه قبلا در اين آرايشگاه، اصلاح و آراسته شدند را ملاحظه نماييد و سبك انتخابي مدنظرتان را از آنها بخواهيد. البته صرف ديدن آلبوم نمي تواند اطمينان از كار آرايشگر باشد. چراكه ممكن است مدل موهاي موجود در آلبوم توسط آرايشگر ديگري انجام شده باشد و يا عكس هاي موجود در آلبوم از هر جايي تهيه شده باشد. شما با توجه به سوابق آرايشگاه و آرايشگر خود و همچنين مواردي كه در قبل گفته شد توجه كنيد و به اقدام به انتخاب و تصميم گيري كنيد.

7. آرايشگر توامند با خلاقيت

به اين نكته توجه داشته باشيد كه آرايش و پيرايش پيش از آنكه يك حرفه باشد يك هنر است. يك آرايشگر خوب علاوه بر اينكه بايد در تكنيك ها و روش هاي نوين آرايشگري توامند باشد بايد با سليقه، خلاق و با تجربه باشد. چراكه ممكن است براي هر فرد نوع و سبكي جداگانه جهت آراستن او به كار گيرد تا به بهترين و مناسب ترين شكل شما را راهنمايي و آراسته نمايد. صرف انتخاب شما براي آرايشگر نبايد مكفي باشد. يك آرايشگر خوب بايد مدل انتخابي شما را مورد نقد قرار داده و ايده هاي خود را با توجه به صورت شما، معرفي كند تا در روز عروسي تان زيباتر باشيد.

8. بررسي مدارك آرايشگر

برخي از آريشگاه هاي مردانه تبليغات گسترده اي از مدارك مختلف و بين المللي انجام مي دهند اما حقيقت چيز ديگري است. در بعضي از مواقع بعضي انها فقط دوره فني حرفه اي را گذرانده اند و دم از مدارك بين المللي مي زنند. اگر آرايشگاه و يا آرايشگري مدعي داشتن چنين مداركي است حتما مي بايست آنها در سالن آرايشگاه خود قرار داده باشد تا ادعايش را ثابت كند. دقتداشته باشيد كه گول تبليغات كذب برخي از آريشگاه ها را نخوريد و حتما بررسي لازم را انجام دهيد.

9. تحقيق از مشتريان ديگر

در بين افرادي كه در آرايشگاه هستند پرس و جو كنيد. ممكن است برخي از افرادي كه در آرايشگاه هستند چندين بار به آنجا آمده باشند و تجربه كار با سالن مورد نظر و يا افراد شاغل در آنجا را داشته باشند. ممكن و نكاتي را در خصوص معايب و محاسن آرايشگاه و آرايشگر به شما گوشزد كنند كه شما هرگز به آن توجه نداشته ايند. اين مي تواند به انتخاب شما بسيار كمك كند .

گريم داماد, آرايشگاه داماد

10. قبل از عروسي تست بگيريد.

بعد از انتخاب آرايشگاه و فرد مورد مورد نظر جهت آرايش روز دامادي تان سعي كنيد چندماه قبل از عروسي تان آرايشگاه خود را انتخاب كنيد و حتما يكبار از كار او تست بگيريد تا با نحوه كار او و عملكرد او آشنا شويد. به دقت و ظرافت او در كار توجه كنيد. آيا او ميخواهد كار را به سرعت انجام داده و به سراق مشتري بعدي برود ؟ آيا به خوبي وقت براي موها و حرف هاي شما مي گذارد ؟ آيا در نهايت از مدل مويي كه براي شما پياده كرده راضي هستيد ؟ اگر جواب سوال هايتان را گرفته ايد مي توانيد تصمميم گيري نماييد.

11. از امكانات آرايشگاه جويا شويد

از امكاناتي كه تمايل داريد در روز عروسي تان از آنها استفاده شود از آرايشگاه جويا شويد. امكانات متعددي چون نحوه كوتاهي مو و اصلاح صورت، پاكسازي پوست، پرپشت كردن موهاي كم پشت، اتوي مو، مرتب كردن ناخن ها، مساژ صورت، گريم صورت و … .

استفاده از گريم و ميكاپ مناسب داماد، باعث مي شود تا لك هاي صورت شما گرفته شود و صورتي درخشان داشته باشيد. شايد در موارد زيادي ديده باشيد كه داماد عرق كرده و صورت او چرب و نام مطلوب باشد. اين اصلا مطلب نيست.

12. گريم داماد

نكته‌ بسيار مهمي كه در آرايش و گريم داماد در جشن عروسي رعايت مي‌شود، اين است كه نوع مواد آرايشي كه براي داماد استفاده مي‌شود از مواد براق و يا چرب نيست و اين مي تواند خبر خوبي براي آن دسته از آقاياني كه مخالف گريم صورتشان در جشن عروسي شان هستند باشد. موادي كه جهت گريم آقايان استفاده مي‌شود به هيچ‌وجه نبايد به چشم آيند و كسي نبايد متوجه تغيير خاص در صورت آقايان با لوازم و مواد آرايشي شود. اكثر محصولاتي كه جهت گريم آقايان ساخته شده اند مرطوب‌كننده هستند چرب‌كننده نمي باشند. اين مورد را با آرايشگر خود در ميان گذاشته و از موادي كه جهت گريم استفاده مي شود جويا شويد. در برخي اوقات جاي سبز ريش روي صورت ديده مي شود كه براي پوشاندن آن از كرمي مخصوص استفاده مي شود كه جهت همين امر ساخته شده است و صورت شما را يكنواخت و يكدست مي نمايد.

انتخاب پكيج مناسب در آرايشگاه

اگر شما بخواهيد كليه خدماتي كه در آراشگاه ارائه مي شود را جهت گريم روز دامادي خود انتخاب كنيد بهتر است كل پكيج را انتخاب كنيد و از انتخاب جزء جزء پرهيز كنيد. چون در اينصورت ممكن است هزينه آن بيشتر شود. پس با آرايشگر خود صحبت كردن و پكيج مناسب را انتخاب كنيد تا قيمت مناسب تري نيز در بيايد.

منبع : talarnet

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.