شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

مدل هاي مختلف ماشين اصلاح

۱۹۷ بازديد

مدل هاي مختلف ماشين اصلاح

 

انواع و اقسام ماشين‌هاي اصلاح صورت در بازار يافت مي‌شود و در برخورد اول، انتخاب يكي از آن‌ها واقعاً دشوار است،ما در اين مقاله در مورد ماشين اصلاح سر هچون دستگاهاي مثل ماشين اصلاح سر و صورت پرومكس و ماشين اصلاح موي سر پاناسونيك

صحبت نخواهيم كرد بله ماشين هاي كه فقط صورت را اصلاح ميكنند و بس . به همين دليل در اين‌جا اصول اساسي  انتخاب صحيح ماشين اصلاح صورت به همراه نكاتي در مورد اصلاح كردن راحت‌تر صورت را در اختيار شما قرار مي‌دهيم.

 

با دقت در تمامي ماشين‌هاي اصلاح صورت متوجه مي‌شويم كه در كل، ماشين‌هاي اصلاح صورت دو نوع هستند:

1.ماشين‌هاي اصلاح صورتي كه تيغ‌هاي آن‌ها به جلو و عقب حركت مي‌كنند.

مثل خريد ريش تراش سري 5 براون براي اصلاح لذت بردن .

و ديگري خريد ريش تراش براون سري 3 هم مناسب شما هست.

2.ماشين‌هاي اصلاح صورتي كه قسمت‌هايي در سر آن‌ها به صورت دوراني متحرّكند.

مثل خريد ماشين ريش تراش فيليپس 7000 براي لذت دو چندان از اصلاح

نكته‌اي كه از نظرسنجي‌ها به دست آمده نشان مي‌دهد كه نتيجه‌ي حاصله از هر دو نوعِ اين ماشين‌هاي اصلاح صورت شبيه به هم است و نمي‌توان هيچ‌يك از اين دو سيستم را بر ديگري ترجيح داد. لذا از اين نظر بستگي به سليقه‌ي شخصي شما خواهد داشت كه كدام يك از آن‌ها را انتخاب كنيد، اما موارد ديگري وجود دارد كه مي‌توانيد با آگاهي از آن‌ها انتخاب بهتري داشته باشيد.

هنگام خريد ماشين اصلاح صورت به اين نكته توجه داشته باشيد كه از اين دستگاه به صورت روزانه و براي ساليان سال مي‌خواهيد استفاده كنيد. ابتدا احتياجات اصلي خود در اين مورد را تعيين كرده و انتخاب خود را نسبت به احتياجات اصلي و ميزان بودجه و براي دراز مدت انجام دهيد.

 

بعضي از ماشين‌هاي اصلاح صورت هم داراي كابل و قابل استفاده‌ي مستقيم و هم داراي امكان شارژ هستند.

برخي از اين دستگاه‌ها در حالت اصلاح خيس نيز قابل استفاده مي‌باشند. تميز كردن چنين مدل‌هايي راحت‌تر به نظر مي‌رسد.

اگر پوست صورت شما خيلي حساس است مي‌توانيد مدل‌هايي را انتخاب كنيد كه با استفاده از انواع ژل و كرم‌هاي صورت نيز به‌كار مي‌روند.

اگر ماشين اصلاح شما مخصوص اصلاح خشك است براي كم كردن حساسيت اوليه مي‌توانيد ابتدا صورت خود را با آب ولرم شسته و خوب خشك كنيد و يا يك حوله‌ي ولرم را بر روي صورتتان قرار دهيد، به اين ترتيب ريش شما نرم‌تر شده و اصلاح آن راحت‌تر صورت خواهد گرفت. اگر ماشين اصلاح شما به صورت اصلاح تر نيز قابل استفاده است صورتتان را با آب ولرم شسته و اصلاح كنيد.

در اكثر ماشين‌هاي اصلاح صورت گزينه‌هاي اصلاح سبيل و تجهيزات مكمّل وجود دارد.

برخي از ماشين‌هاي اصلاح صورت ميزان  مدت زمان شارژ باقي‌مانده را نشان مي‌دهند، چنين قابليتي به شما كمك مي‌كند كه اصلاح صورتتان هيچ‌گاه نيمه‌كاره نماند.

مدت زمان شارژ شدن ماشين‌هاي اصلاح صورت متفاوت است، براي اشخاصي كه محدوديت زماني زيادتري دارند پيش از خريد، اطلاع از مدت دقيق شارژ شدن دستگاه الزامي است.

تعويض سر ماشين اصلاح هر دو سال يك بار، هم به سلامتي بيش‌تر پوست شما و هم به طول عمر ماشين اصلاح كمك خواهد كرد.

توجه داشته باشيد كه عادت كردن به ماشين اصلاح صورت حدود دو تا سه هفته طول خواهد كشيد، لذا به خاطر عادت نداشتن، استفاده از ماشين اصلاح صورتي را كه خريده‌ايد متوقف نكنيد.

 

در دستگاه‌هايي كه حالت اصلاح دوَراني دارند بهتر است با حالت دوَراني و حركت دادن آهسته بر روي پوست اقدام به اصلاح كنيد.

در دستگاه‌هايي كه به صورت مستقيم و با جلو و عقب رفتن تيغه‌ها كار مي‌كنند بهتر است با حركات مستقيم و طولاني اقدام به اصلاح كنيد.

تا زمان عادت كردن كامل به طرز استفاده از ماشين اصلاح صورت، امكان دارد براي اصلاح نقاطي از صورتتان كمي سختي بكشيد و يا در نقاطي از صورتتان احساس سوزش داشته باشيد، به همين خاطر اصلاح صورت بدون اِعمال فشار زياد مطلوب‌تر است، فشار دادن زياد باعث ايجاد تحريك يا حساسيت در پوست صورت مي‌شود.

برخي از ماشين‌هاي اصلاح صورت در هنگام كار كمي گرم مي‌شوند كه اين امر در ابتداي استفاده از اين دستگاه مي‌تواند موجب تحريك پوست شود. به مرور زمان و با اخذ تجربه‌ي بيشتر در طرز استفاده‌ از ماشين اصلاح صورت، اين مشكل رفع خواهد شد.

اگر به داشتن ميزان به‌خصوصي از ريش علاقمند هستيد، بيش‌تر به سراغ ماشين‌هاي اصلاح صورتي برويد كه شانه‌هاي زيادي دارند.

برخي آقايان نقاطي از صورتشان را كه اصلاح آن با ماشين اصلاح صورت مشكل است و فشار زياد بر آن نقاط موجب تحريك و يا سوزش پوست مي‌شود را با تيغ اصلاح مي‌كنند.

عادت به تميز كردن  ماشين اصلاح بلافاصله پس از پايان اصلاح صورت، باعث خواهد شد كه اصلاحِ بعدي شما راحت‌تر انجام شود.

تيغ‌هاي ماشين اصلاح صورت نيز داراي عمر مفيد هستند، در طي زمان اگر احساس كرديد كه آن‌ها كند عمل مي‌كنند بايد عوضشان كنيد.

 

اكنون از شما دعوت مي‌كنيم جهت انتخاب ماشين اصلاح صورتِ با كيفيت، از محصولات فروشگاه شيك فام shikfam.com ديدن فرماييد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.