پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

تور مارماريس

۱۸۰ بازديد

banner1.jpg

مارماريس يكي از محبوب ترين و خارق العاده ترين مقاصد گردشگري در تركيه است كه در جنوب غربي اين كشور ، در مجاورت درياي مديترانه و كوههاي پوشيده از درختان سبز قرار گرفته است.  مارماريس يك مقصد بكر گردشگري ، بخصوص در فصل تابستان ، به شمار مي رود كه علاوه بر سواحل زيبا داراي فرهنگ و اماكن تاريخي نيز است بنابراين در مارماريس هم مي توانيد ماجراجويي كنيد هم به تفريح و لذت بردن از دريا بپردازيد. از سواحلي با شن هاي سفيد و تلائلوي آفتاب در آبهاي دريا  گرفته تا خرابه هاي باستاني ، مارماريس اصلا شبيه به ديگر شهرهاي تركيه نيست.

قدمت اين شهر به شش قرن قبل از ميلاد مسيح بازمي‌گردد و در زمره شهرهايي است كه بيشترين بازديدكنندگان تركيه را به خود جذب مي‌كند. گياهان گرمسيري، نوار ساحلي با صخره‌هايي بزرگ، غارهاي زيبا و آب زلال و فيروزه‌اي از دلايل جذب گردشگران به اين مقصد مي‌باشند.اين شهر يكي از مهمترين مراكز تجمع كشتي‌ها در تركيه و همچنين مركزي براي مسابقات اتومبيل‌راني است.

با لست سكند همراه باشيد تا ببينيد چه چيزي در مارماريس انتظار شما را مي كشد.

بندر مارماريس

چه بخواهيد اوقات خود را به تماشاي قايق ها در بندر بگذرانيد چه به خريد بپردازيد ، بندر مارماريس محل مناسبي براي پرسه زدن و لذت بردن از فضا است. معمولا در كنار دريا مي توانيد موزيسين ها را ببينيد كه به نواختن مي پرازند و فضا را لذتبخش تر مي سازند. همچنين رستوران هاي متنوعي نيز در كنار بندرگاه وجود دارد كه غذاهاي با كيفيتي سرو مي كند ، علاقه مندان به خريد نيز مي توانند انواع لباس و وسايل تزييني ترك را در اين محوطه خريداري كنند. تور مارماريس با اشتياق فراوان انتظار شما را ميكشد ..!

مارماريس، بهشت گردشگران تركيه

مارماريس، بهشت گردشگران تركيه

مارماريس، بهشت گردشگران تركيه

فواره هاي رقصان ( The Dancing Fountans )

افرادي كه دوست دارند شبهاي مارماريس را بگردند مي توانند نيم ساعت از وقت خود را به تماشاي فواره هاي رقصان بگذرانند. اين فواره ها كه با موزيك و رنگهاي متنوعي حركت مي كنند بسيار تماشايي هستند و شما مي توانيد به صورت رايگان اين نمايش زيبا را تماشا كنيد. اين فواره در طول روز به صورت معمولي كار مي كند و فقط شبها نمايشي خارق العاده ايفا مي كند.

مارماريس، بهشت گردشگران تركيه

مارماريس، بهشت گردشگران تركيه

مارماريس، بهشت گردشگران تركيه

كوههاي مارماريس

كوههاي مارماريس نه تنها زيبا هستند بلكه چشم اندازي زيبا از شهر را نيز برايتان به ارمغان مي آورد. معمولا تورهايي براي كوهنوردي در اين منطقه برگزار مي شود كه اگر علاقه مند به ماجراجويي و فعاليت هاي اينچنيني باشيد برايتان لذتبخش خواهد بود.

مارماريس، بهشت گردشگران تركيه

مارماريس، بهشت گردشگران تركيه

مارماريس، بهشت گردشگران تركيه

مقبره هاي صخره اي كاريان ( Carian Rock Tombs )

مقبره هاي صخره اي كاريان كه به نام مقبره هاي پادشاهان نيز شناخته شده است شامل مقبره هايي تاريخي مي شود كه به زيبايي در دل صخره ها حكاكي شده اند. به منظور حفاظت از اين منطقه تاريخي ، گردشگران فقط مي توانند با قايق و از دور آنها را تماشا كنند. معمولا راهنماهايي همراهتان خواهند بود كه اطلاعات كاملي درباره اين منطقه به شما مي دهند. اگر علاقه مند به آثار باستاني و داستان هاي تاريخي هستيد ، بازديد از اين مقبره ها را از دست ندهيد.

مارماريس، بهشت گردشگران تركيه

مارماريس، بهشت گردشگران تركيه

 

منبع : https://lastsecond.ir/news/marmaris1

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.